על טהרת הקודש: 150 אלף ילדים נהנו ב"עולים לירושלים"

אליהו גרין No Comments on על טהרת הקודש: 150 אלף ילדים נהנו ב"עולים לירושלים"

מאות מבקרים ביקשו להודות לראש העיר על האטרקציה המסובסדת שמאפשרת למשפחות ברוכות ילדים ליהנות מבילוי על טהרת הקודש, במחיר סמלי | ליאון: "מרבית המגיעים לאירוע הזה הם משפחות ברוכות ילדים שזו ההזדמנות היחידה שלהם בימי בין הזמנים ליהנות מאטרקציות במחיר שווה לכל נפש"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעיריית ירושלים מסכמים את "עולים לירושלים 7" בסיפוק עצום. אחרי שבוע שבמהלכו ירושלים אירחה רבבות ילדים והורים מכל רחבי הארץ, בעירייה אומרים כי הם נדהמים מהפידבק העצום שהתקבל מהשטח, מרבבות ילדים ששנה שלמה חלמו להגיע ל"עולים לירושלים" ושמחו לעלות לירושלים להפנינג השנתי הגדול ביותר למגזר החרדי.

במהלך השבוע האחרון מאות אלפים מכל רחבי הארץ עלו לירושלים ליהנות משורת של פעילויות ואטרקציות מהנות. החל ממתקני לונה פארק, מתחמי חיות, אמנות, קוסמים, הפעלות ומופעים, מתחמי תלד מימד, הצגות ותערוכות, וחלוקת קרטיב אישי לכל משתתף – והכל בפיקוח משמרת הקודש והחינוך.

במהלך יום שלישי אחר הצהריים ראש העיר משה ליאון ביקר במתחם, יחד עם בכירי העירייה ובליווי סגן ראש העיר ישראל קלרמן, מחזיק תיק תרבות תורנית הרב דוד בלומנשטוק ומנהל האגף לתרבות תורנית פנחס ארליך. את המשלחת ליווה יו"ר חברת 'אפקט' האחראית על הפקת האירוע, הרב אפרים זילברברג שהדריך את המשלחת בין שלל האטרקציות.

במהלך הביקור פנו לראש העיר מאות מבקרים מכל רחבי הארץ וביקשו להודות לו על האירוע. ראש העיר שוחח עם הפונים שציינו בפניו את העובדה שמדובר בבילוי היחיד על טהרת הקודש למשפחה החרדית שניתן לקיים במחיר מסובסד של 20 שקלים לכלל האטרקציות, מחיר שמהווה פיתרון למשפחות ברוכות ילדים שמבקשות לצאת ולהתאוורר מעט בימי בין הזמנים. 

"מרבית המגיעים לאירוע הזה הם משפחות ברוכות ילדים שזו ההזדמנות היחידה שלהם בימי בין הזמנים ליהנות מאטרקציות לכל המשפחה במחיר שווה לכל נפש" אמר ראש העיר משה ליאון. ראש העיר הוסיף הוא שמח על ההזדמנות לספק תוכן תרבות ופנאי איכותי למגזר החרדי בכל הארץ, שמטייל בירושלים ונהנה מאווירתה המיוחדת. "ירושלים היא המוקד של העם היהודי, בכל הקשור לאוצרות הרוח והקודש ההיסטוריים שלנו. אנחנו מארחים בחום ובשמחה ציבורים נרחבים מכל רחבי הארץ, ובראשם הציבור החרדי שמבקר בהמוניו בעיר בימים אלו, נהנה מהחוויות הרוחניות והגשמיות שיש לעיר הקודש והמקדש להציע".

"מדובר במסורת ירושלמית שילדים מחכים לה כל השנה" אמר הרב ישראל קלרמן מחזיק תיק משאבי חינוך בעיריית ירושלים. "סיירתי כאן יחד עם ראש העיר וכל הזמן פנו אלי משפחות נרגשות וביקשו להודות על המיזם. יש כאן הכל במתחם אחד, בסכום פעוט שמאפשר גם למשפחות גדולות ליהנות מיום של כיף במחיר מוזל. אנחנו שמחים לקיים את האירוע הזה בפעם השביעית, והפידבק שמתקבל מהשטח הוא עצום. העיר ירושלים הפכה למוקד התיירות מספר אחד במגזר החרדי, והיא מארחת בשמחה את כלל האורחים מכל רחבי הארץ שמבקשים ליהנות מחוויה ירושלמית בלתי נשכחת".

"הפעילות של עולים לירושלים היא פעילות דגל מרכזית של עירית ירושלים והיא מחזקת את הקשר של הציבור לעיר" אומר סגן ראש העיר הרב אליעזר ראוכברגר. "ירושלים היא הקטר שמוביל את התרבות החרדית בישראל, ואין שמחה גדולה יותר מלראות את אלפי המשפחות, הילדים והילדות מירושלים ומכל רחבי הארץ, שנהנים על המתקנים, ומנצלים את ימי בין הזמנים כאן בירושלים לחוויות גשמיות ורוחניות".

"זה מרגש בכל שנה מחדש לקבל את הפידבק מההורים והילדים על המיזם המיוחד הזה" אומר סגן ראש העיר הרב צביקה כהן. "ירושלים היא לא רק העיר החשובה ביותר בעולם, היא גם המקום שמהווה בית למגזר החרדי כולו. אנחנו שמחים מאוד לחזק את התרבות החרדית בירושלים ולספק חוויות מעשירות ומלאות תוכן למשפחה החרדית".



0 תגובות